27.04.2024.
HomeNovostiDobit popularnih modnih brendova pala za 70 posto: Zara, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka...

Dobit popularnih modnih brendova pala za 70 posto: Zara, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka u problemima

Pad profitabilnosti, koji je znatno veći nego što se očekivalo, posljedica je globalnog lockdowna koji je trajao bezmalo cijele prošle godine, kao i smanjene potražnje uzrokovane pandemijom koronavirusa, prenosi Reuters

Španska kompanija Inditex, vlasnik modnih brendova Zara, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka i drugih, saopštila je danas da je zabilježila pad neto dobit od 70 posto u 2020. godini, na 1,1 milijardu eura.

Pad profitabilnosti, koji je znatno veći nego što se očekivalo, posljedica je globalnog lockdowna koji je trajao bezmalo cijele prošle godine, kao i smanjene potražnje uzrokovane pandemijom koronavirusa, prenosi Reuters.

Neto dobit Inditexa u četvrtom prošlogodišnjem tromjesečju je potonula za 53 procenta, na 435 miliona eura, na prihod od prodaje od 6,3 milijarde eura, jer su u većem dijelu Evrope oko Božića ponovo bile uvedene mjere zatvaranja, navodi se u saopštenju kompanije koje prenose agencije.

Oko 15 posto fizičkih prodavnica Inditexa širom svijeta je do 8. marta i dalje ostalo zatvoreno zbog korona mjera ograničenja, dodaju iz kompanije.

Ovaj španski maloprodajni lanac tzv.brze mode, koji ima 6.829 prodavnica širom svijeta, zabilježio je ukupan pad prodaja u 2020. godini od 28 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 20,4 milijarde eura, pri čemu je negativne efekte pandemije djelimično nadoknadio nevjerovatan skok njegove onlajn prodaje od 77 procenata, prenosi agencija Reuters.

Reklamni prostor

Ovdje može biti vaša reklama. animacija / logo / tekst

Posljednje vijesti