U Njemačkim trgovinama ograničena prodaja jestivog ulja, i to po cijeni od 5 eura za litar

0
Sunflower oil in plastic bottles with bright caps. A lot of bottles with clear vegetable oil. Concept: business on sunflower oil, sale.

Suncokretovo ulje je jedna od traženijih namirnica u njemačkim supermarketima. Cijena mu je zbog nestašice s polica skočila na pet eura, tačnije 4,99 eura.

Unatoč tome što mu je cijena skočila i do pet eura, ulje je rasprodano u gotovo svim trgovačkim lancima poput Aldija, Edeke, Kauflanda, Lidla.

Većina trgovina je ograničila prodaju suncokretovog ulja, te je moguće kupiti samo litar ulja po osobi.

Aldi, Lidl, Penny i Netto Marken-Discount imaju ograničenu prodaju ulja. Svaki kupac po kupnji dobiva samo jednu bocu, a djelatnici čak paze da kupci ne dolaze nekoliko puta dnevno kako bi kupili još ulja.

Trgovački lanac Aldi-Süd suncokretovo ulje marke Ondosol prodaje za 4,99 po litru, što je daleko skuplje od ulja njihove marke, koje trenutno nije dostupno na tržištu.

“Kupili smo ulje od Ondosola u kratkom roku kako bismo osigurali opskrbu robom. Artikal se ne smije uspoređivati ​​s našim vlastitim brendom”, rekla je glasnogovornica ovog lanca za njemačke medije.

Iako je cijena suncokretovog ulja vrlo visoka, neki su kupci kupovali i po cijele kutije ulja u kojima dođe 15 boca, te su zato izdvojili 74,85 eura. Njemački mediji navode kako su cijene ulja skočile za 550 posto.

Primjerice, u minhenskoj poslovnici lanca Rewe čisto suncokretovo ulje marke Thomy (750 mililitara) se prodaje za 3,79 eura. Litra ovog ulja znači košta 5,05 eura. Organsko suncokretovo ulje Seitenbacher još je skuplje. Boca ovog ulja od 250 mililitara košta 3,99 eura, što će reći da litar košta 15,96 eura.

Manjak suncokretovog ulja će u Njemačkoj biti jako izvjestan. Stručnjaci predviđaju da na njemačkom tržištu neće biti dovoljno ulja za potrošače, ugostitelje, kao i za proizvođače hrane, piše Fenix.

Zbog rata u Ukrajini udruženja iz proizvođačke industrije u dogledno vrijeme ne očekuju poboljšanje situacije. Velike tvrtke poput McDonald’sa već su promijenile mješavinu ulja za prženje pomfrita, a i drugi ugostitelji će na vrijeme morati reagirati.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here