Nestašica je utjecala na kompanije Volkswagen, Ford, Subaru, Toyota Motor, Nissan Motor, Fiat Chrysler Automobiles i druge proizvođače automobila.
Pozivajući se na ljude upoznate s tim pitanjem, Automobilwoche je izvijestio da je Volkswagen razgovarao s alternativnim dobavljačima poluprovodnika, ali postojala je zabrinutost da bi to moglo dovesti do rasta cijena.
Volkswagen se želi pobrinuti da i Bosch i Continental podijele teret i dijelom nadoknade firmi nastale dodatne troškove, izvijestio je magazin.
Glasnogovornik Volkswagena odbio je komentirati ove navode za Reuters, a Bosch i Continental nisu odmah odgovorili na zahtjeve za komentar.
Njemački ministar privrede Peter Altmaier zatražio je od svog tajvanskog kolege Wang Mei-hua da nagovori tajvanske proizvođače da pomognu u ublažavanju nestašice čipova koja ometa privredni oporavak od pandemije.
Altmaier je zamolio Wanga da se pozabavi tim problemom u razgovoru s TSMC-om, najvećim svjetskim proizvođačem čipova i jednim od glavnih njemačkih dobavljača.