Tokom izborne kampanje političke stranke u Bosni i Hercegovini potrošile su najmanje 5,9 miliona KM na oglašavanje u elektronskim i štampanim medijima i bilbordima, pokazuju preliminarni rezultati monitoringa koji je sproveo Transparency International u BiH. Od tog iznosa 2,2 miliona KM koštalo je oglašavanje na televiziji i u printanim medijima. U 70 lokalnih zajednica kojr je TI BiH obuhvatio monitoringom, stranke su na oglašavanje putem bilborda potrošile najmanje 3,7 miliona KM.
Najviše novca na ovaj vid oglašavanja do sada su potrošile: SNSD (1,36 miliona KM) SDA i PDP (po 800 hiljada KM), SDS (oko 600 hiljada KM), Ujedinjena Srpska (preko 370 hiljada KM) i SDP (preko 310 hiljada). S druge strane, ni jedna stranka u BiH nije dostavila na upit TI BiH plan troškova izborne kampanje koji su za prošle izbore prijavljeni u iznosu preko 10 miliona KM.
Posmatrači TI BiH tokom nešto manje od tri mjeseca zabilježili su i 2.481 primjer gdje su javni resursi korišćeni za izbornu promociju stranaka i kandidata. Najveći broj zloupotreba odnosi se na intenziviranje javnih radova u predizbornom periodu, jer su za tri mjeseca evidentirana ukupno 983 slučaja od kojih je 46℅ zabilježeno u posljednjem mjesecu dok je trajala izborna kampanja. Najveći broj ovih radova zabilježen je u Zenici, Banjaluci, Doboju i opštinama Stari Grad i Novi Grad u Sarajevu.