Pismo dugogodišnjeg uposlenika Međunarodnog aerodroma Tuzla prenosimo u cijelosti.
Poštovani,
Kao uposlenik Međunarodnog aerodroma Tuzla, osjećam potrebu da se obratim javnosti i nadležnim institucijama, povodom posljednjih najava o mogućem povratku aviokompanije Wizz Air. Iako tu vijest dočekujemo s optimizmom, smatram da je neophodno otvoriti i pitanje interne politike i stanja zaposlenih na aerodromu.
Naime, radnici koji svakodnevno obavljaju ključne poslove za nesmetano funkcionisanje aerodroma – vatrogasci, security služba, higijeničarke, operativne službe, održavanje, električari, služba prihvata i otpreme prtljaga i putnika, svi imaju identične plate u iznosu od svega 1050 do 1150 KM.
S druge strane, zaposlenici Direkcije – uključujući mnoge koji nemaju direktan dodir s radom aerodroma – primaju mjesečne plate u iznosima od 2000 do 3000 KM, i to bez jasno definisanih kriterija, što dodatno pojačava osjećaj nepravde među operativnim osobljem.
Nikada nije urađena sistematizacija radnih mjesta, tako da ne postoji zvanična i transparentna struktura koja bi pošteno vrijednovala obim odgovornosti i složenost poslova koje obavljamo ( kako je moguće da vatrogasci i higjeničarke imaju istu platu). Ovakvo stanje stvara nezadovoljstvo, narušava međuljudske odnose.
Kao dokaz, ovdje vam dostavljamo i zvanični registar plata zaposlenih, dostupan javnosti putem ovog linka:
https://anticorruptk.ba/registri/registar-zaposlenih
Zato pozivamo ministra saobraćaja TK, gospodina Žilića, da odgovori na sljedeća pitanja:
- Ko određuje platnu politiku na Međunarodnom aerodromu Tuzla?
- Zašto nije urađena sistematizacija radnih mjesta?
- Na osnovu kojih kriterija se određuju koeficijenti i platni razredi?
- Šta će ministarstvo i uprava uraditi kako bi se valorizovao rad operativnog osoblja?
Bez ljudi koji svakodnevno fizički drže aerodrom u funkciji – ne postoji ni sigurnost, ni red, ni napredak. Vrijeme je da se naš glas čuje.
S poštovanjem,
Zabrinuti radnici Međunarodnog aerodroma Tuzla