19.04.2024.
HomeLifestyleCvijet otkriva karakter: Romantične osobe vole jorgovan

Cvijet otkriva karakter: Romantične osobe vole jorgovan

Većina žena imaju svoj omiljeni cvijet, ali ono što je interesantno jeste da na osnovu tog odabira možemo utvrditi kakve karakterne osobine ima osoba koja preferira određenu vrstu cvijeća, piše portal Daliznaš.com.

Cvijeće, kao i ljudi, ima određene „karakterne“ osobine i smatra se da određene vrste, privlače određeni tip ljudi.

Takođe, smatra se da žene svjetlije puti i plave kose češće biraju cvijeće svjetlijih boja i nježnijih nijansi i tekstura, dok brinetama više paše cvijeće intenzivnijih i vatrenijih boja i intenzivnog mirisa.

Evo nekoliko primjera o tome koji tipovi ličnosti vole određenu vrstu cvijeća.

Bambus – je izbor stabilnih i odanih osoba. To su osobe koje cijene tradicionalne vrednosti – brak i porodicu.

Bijele rade – vole vesele, društvene i opuštene osobe, vječiti optimisti. Vole zabavu a posebno društvene igre. To su tipične “dnevne” osobe, osobe koje imaju maksimalno ispunjen dan ali noć ostavljaju za dobar san.

Božur – vole oni koji se lako prilagođavaju okolini, prijatni su u društvu a ističu se svojom elegancijom i sofisticiranošću. Njima je bogatstvo i uspjeh simbol uspeha u životu.

Ciklama – je karakterističan izbor nježne, pomalo stidljive ali jednostavne i iskrene osobe. Oni su pouzdani prijatelji i oslonac u životu.

Đurđevak – biraju strpljive i praktične osobe koje veruju u život sa svim ljepotama i nedaćama.

Iris (perunika) – je izbor mudrih, dostojanstvenih, hrabrih i strasnih osoba koje se često prepuštaju mašti. To su vječiti optimisti sa jakom duhovnom stranom ličnosti koji vole i nove izazove.

Jasmin – biraju vjerne i posvećene osobe koje su stabilan oslonac svojim bližnjima. A njihov oslonac u životu je porodica.

Jorgovan – obožavaju romantične osobe, posebno zainteresovane za rijetke i stare predmete.

Karanfil – je izbor jednostavnih, običnih i društvenih osoba, koji znaju da uživaju u svakodnevnim običnim i malim stvarima. Smatra se da je crveni karanfil znak čežnje, ljubičasti hirovitosti, roze dugovečnosti, ijeli nevinosti a žuti je znak razočaranja.

Lale – vole društvene i vesele osobe koje imaju puno prijatelja, mada deluju pomalo oholo i uobraženo. Vole da eksperimentišu naročito u izboru odjeće i hrane. Čak i u izboru važnih, životnih odluka odlučuju da rizikuju. Oni vole da upoznaju nove krajeve i ljude, ali su privrženi porodici.

Ljiljan – je izbor nezavisnih osoba koje vole lijepe stvari, a naročito odjeću i obuću. Inače su to prijatne, omiljene u društvu, poštovane, odgovorne, veoma senzibilne osobe.

Ljubičice – obožavaju iskrene, skromne, jednostavne, odane i romantične osobe koje u životu vide samo lijepe stvari. To može nekada da nervira okolinu ali se oni teško mijenjaju u tom pogledu. To su suzdržane osobe koje nerado otkrivaju svoja prava osećanja.

Magnolija – je izbor izuzetnih osoba, osoba koje posebno cijene duhovnost. Nemaju mnogo razumevanja za osobe koje preferiraju druge oblasti života. Cijenjeni su i poštovani u svojim sredinama.

Mak – je izbor entuzijasta i društvenih osoba. To su kreativne osobe koje čine centar i okosnicu svoje okoline u svakom pogledu. Oni prosto opčinjavaju sagovornike svojom energijom, duhom i inteligencijom.

Mimoza – je karakterističan izbor samopouzdanih, ljubaznih i stabilnih ličnosti. Često su to lideri za koje se vezuje moć i raskoš.

Narcis – najčešće vole nježne i osetljive osobe,pune ljubavi i razumjevanja za svoje bližnje. Oni rijetko otkrivaju svoja osjećanja i misli. Radoholici su, organizovani i odgovorni. Vode računa o finansijama, mada je izražena i njihova umetnička priroda.

Hortenziju – vole osobe koje su pomalo svadljive ali prgave naravi i znaju da budu prilično neprijatne u društvu i na profesionalnom planu.

Orhideju – biraju osobe pomalo sebične, sa uskim krugom prijatelja. One su često misteriozne, lukave, vole urednost, eleganciju, luksuz i egzotične destiacije. Očuvanje ugleda im je veoma važno.

Ruža – je izbor osoba avanturističkog duha, osoba koje vole da putuju i upoznaju nove prostore i kulture. Oni su često uspješni u modnoj industriji. Cijene tradicionalne vrednosti u društvu. Teže perfekcionizmu i očekuju ga od drugih, što može opteretiti njihovu komunikaciju sa bližnjima.

Suncokret – biraju ohole, ponosne i pomalo egocentrične osobe. U osnovi su to ipak tople i pristupačne osobe. Oni uvijek imaju dobar osećaj za kvalitet i vrijednosti.

Visibabu – vole večiti optimisti, koji  čuvaju prijateljstvo. I sami su odani prijatelji.

Zumbul – je izbor upornih osoba koje znaju svoj cilj i koji znaju da uživaju u druženju sa prijateljima. I sami su vjerni i odani prijatelji.

Reklamni prostor

Ovdje može biti vaša reklama. animacija / logo / tekst

Posljednje vijesti