-Hercegovačka pustoš pod asfaltom, dok Tuzlanski kanton stagnira u saobraćajnom kolapsu.
Hercegovina dobija mrežu modernih autocesta i postaje prometni koridor prema regiji i Evropi, Tuzlanski kanton – industrijsko srce Bosne i Hercegovine – ostaje zarobljen u zastarjeloj infrastrukturi.
Vožnja ograničena na 50 km/h najbolje oslikava tempo razvoja ovog kantona, gdje saobraćajnice više podsjećaju na muzejske eksponate nego na modernu mrežu puteva.
Neravnomjerna raspodjela infrastrukturnih projekata u BiH nije samo tehnički, već i politički problem.
Nemam ništa protiv izgradnje puteva u Hercegovini – bez moderne infrastrukture nema napretka. Međutim, šta je sa putnom infrastrukturom u Bosni? Šta je sa komunikacijom Sarajevo–Tuzla, koja i dalje funkcioniše zahvaljujući dionicama izgrađenim prije 60 godina?
Zašto razvoj države zavisi od političke volje pojedinih stranaka i njihovih kadrova? Zašto su ulaganja u puteve usmjerena samo prema jednoj regiji, dok se druga guši u saobraćajnom kolapsu?
Tuzlanski kanton zaslužuje više.
Sa svojom industrijskom i ekonomskom važnošću, ovaj kanton je ključan za ekonomski oporavak cijele države. Dok jedna regija postaje simbol modernizacije, druga se suočava s problemima koji direktno pogađaju radnike, privredu i svakodnevni život građana.
Razvoj ne smije biti privilegija – razvoj mora biti pravo svih građana Bosne i Hercegovine, poručio je Nasuf Hadžiahmetović, potpredsjednik stranke Naprijed!