Indikativno je da Lumiwings ima jako loš load faktor u Tuzli. Ozbiljno je pogriješeno što se nisu iskoristile linije za koje je prije letio Wizz Aira te se samo nastavilo od tamo i tako zadržalo utabane linije ovog LCC. Sada je ta šansa propuštena. Umjesto toga Lumiwings leti na potpuno nepoznate tercijalne aerodrome na koje nitko ne leti. Postoji razlog zašto tamo nitko ne leti. Velika pogreška koju je zamaaero naveo i prije početka operacija. Uz to Lumiwings ima jako niske cijene karata. Dodati na te cijene 20-25 EUR da se letjelo na aerodrome gdje je letio Wizz Aira ne bi bio nikakav problem, a karte bi i dalje bile jeftine. K tome je Lumiwings nepoznata minijaturna kompanija koja ne ulijeva povjerenje potencijalnih korisnika, te za istu ne znaju. Ona, za razliku od Wizz Aira ne akumulira putnike.
I sada se postavlja pitanje do kada će Lumiwings letjeti za Tuzlu. Kompanija guta ogromnu svotu novaca u ovom momentu. Do kada će potrajati 1,27 milijuna EUR? Kako sada stvari stoje Lumiwings će ovaj novac spržiti već ove zime. A što onda? Hoće li Tuzla iznaći dovoljan novac za dodatne subvencije? Ili će Lumiwings prestati letjeti iz Tuzle? A ako prestane što onda? Wizz Air će ovog ljeta letjeti još jedan let manje nego ove zime i imat će tek 8 letova na 3 linije.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb)