31.7 C
Tuzla
28.06.2022
Home Lifestyle Pića za bolju memoriju

Pića za bolju memoriju

0

 

Iako ne postoji piće ili hrana koja može učiniti da vaš koeficijent inteligencije poraste, ipak sa unosom određenih pića značajno se poboljšava rad mozga.

1. Sok od nara

Nar je jak antioksidans, jači i od crnog vina i zelenog čaja. Zato, po preporuci nutricionista, samo jedna čaša soka od nara dnevno može da umanji rizik od zaboravljanja, odnosno od značajnog gubljenja pamćenja.

 

2. Čaj

Birajte crni ili zeleni čaj, jer na taj način potičete aktivnost mozga. Sastojci koji se nalaze u ovim čajevima dokazano povećavaju količinu moždanih ćelija i čuvaju memoriju.

3. Kakao

Flavonal u kakau je ključan za umanjenje krvnog pritiska, pa njegova redovona konzumacija znači manje oštećenje mozga. Možda do sada niste znali, ali je dokazano da ovo slatko zadovoljstvo utječe pozitivno na pamćenje.

4. Crveno vino

Istraživanja su pokazala da polifenol iz vina povećava cirkulaciju krvi kroz mozak. Reservatol iz vina isto tako pozitivno utiče na funkcije u mozgu, ali svakako u umjerenom konzumiranju.

5. Voda

Voda pomaže kisiku da lakše i brže stigne do mozga. Zato kada ste dehidrirani imate glavobolje i ne možete razmišljati jasno.

 

6. Sok od jabuke, mrkve i cvekle

Ako pomješate ove tri namirnice u jedan blender, ne samo što ćete dobiti sladak ukus, već i piće puno antioksidansa, vitamina i minerala. Cvekla povećava količinu kisika u mozgu, mrkva sadrži beta karoten koji je dobar za regenaraciju mozga, dok jabuka štiti od Alchamjerove bolesti.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here