Top 3 namirnice koje su prava riznica željeza

0

 

Uglavnom se kao izvor željeza ističe meso, ali postoje i biljne namirnice koje su bogate ovim neophodnim elementom za naš organizam. Posebno se ističu sljedeće 3 namirnice:

Špinat – Tako bogat skup hranljivih materija, kao u špinatu, je rijetkost. Sadrži folnu kiselinu, lutein, beta-karoten, kalcijum, vitamine A i E. Pored toga, 100 g proizvoda nadoknađuje 15% dnevne potrebe za željezom. Važno je da kupujete organski špinat i da ga ne kuhate previše kako ne bi izgubio hranljive sastojke.

Mahunarke – Ova namirnica je posebno neophodna vegetarijancima i veganima. Mahunarke su jedan od najboljih biljnih izvora gvožđa. Leblebije, grašak, sočivo, pasulj, soja – izaberite omiljenu i uživajte u zdravom i hranljivom obroku. Jedna šolja kuhanog sočiva sadrži 6,6 mg željeza, a pola šolje kuhanog graha dovoljno je da ispuni 10% dnevnih potreba za ovim elementom. Pored toga, mahunarke pružaju duži osjećaj sitosti i omogućavaju da smanjite unos kalorija .

Sjeme bundeve može biti idealna opcija za užinu. 100 g sadrži 9 mg željeza, odnosno polovinu preporučene dnevne doze, ali je važno da ga jedete u umjerenim količinama. U suprotnom, sjemenke bundeve mogu izazvati probleme sa gastrointestinalnim traktom. Porcija od 100 grama daje tijelu 559 kcal.
Sensamagazin

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here