Ove namirnice su najveći izvori vitamina K

 

Preporučuje se da muškarci stariji od 19 godina dnevno unesu oko 120 mikrograma vitamina K, dok se ženama starijim od 19 godina savjetuje dnevni unos od 90 mikrograma.

Njegovi najbogatiji izvori iz prirode su:

  • Kelj (kuhani) — šolja od 120 mililitara ima 562 mcg vitamina K
  • Kelj (sjeckani, sirov) — šolja od 250 mililitara ima 499 mcg vitamina K
  • Špinat (kuhani) — šolja od 120 mililitara ima 469 mcg vitamina K
  • List maslačka (sirove, sjeckane) — šolja od 250 mililitara ima 452 mcg vitamina K
  • List maslačka (kuhan) — šolja od 125 mililitara ima 306 mcg vitamina K
  • Raštan (seckani, kuhani) — šolja od 125 mililitara ima 408 mcg vitamina K
  • List cvekle (kuhani) — šolja od 125 mililitara ima 368 mcg vitamina K
  • List cvekle (sirov) — šolja od 125 mililitara ima 161 mcg vitamina K
  • Blitva (sirova) — šolja od 250 mililitara ima 316 mcg vitamina K
  • Blitva (kuhana) — šolja od 125 mililitara ima 303 mcg vitamina K
  • List repe (kuhan) — šolja od 125 mililitara ima 280 mcg vitamina K
  • Peršun (sirov) — šolja od 60 mililitara ima 260 mcg vitamina K