Zašto su orasi najbolja hrana za mozak?

Neurolozi dr. Dean Sherzai i dr. Ayesha Sherzai kažu za mbg: “Orasi su apsolutno ukusni i izgledaju poput mozga“.

“Ti orašasti plodovi nevjerojatan su izvor polinezasićenih masti koje su nevjerojatno važne za za integritet milijuna i milijuna grana malih arterija koje opskrbljuju kisikom i hranom različite dijelove našeg mozga. “

Jedno istraživanje pokazuje da polinezasićene masti (posebno omega-3) mogu smanjiti stres, a drugo pokazuje da prehrana bogata omega-3 masnim kiselinama može pomoći u promicanju zdrave emocionalne ravnoteže i pozitivnog raspoloženja. Konačno, podaci pokazuju da prehrana bogata omega-3 masnim kiselinama može smanjiti učestalost i ozbiljnost glavobolje kod ljudi koji pate od migrene.

“Postoje neka istraživanja koja su pokazala da ljudi koji redovito jedu orahe imaju bolje zdravlje mozga u smislu manjeg rizika od demencije”, dodaje Dean. Orasi obiluju hranjivim tvarima i mineralima zdravim za mozak poput vlakana, selena, magnezija i kalija, “a sve se to nalazi u ovom prekrasnom malom orahu”, kaže Ayesha.

Kako jesti više oraha?
Činjenica je da je orahe lako uvrstiti u razne recepte “Možete ih staviti u salatu, praviti od njih slastice, ili ih jesti kao međuobrok…” objašnjava Ayesha.

“Jedna od mojih omiljenih slastica ikad je pita od limete, s podlogom napravljenom od oraha”, kaže Dean. Ili samo uzmite šaku sirovih oraha kako biste ih grickali – možda najjednostavniji međuobrok za mozak.

 

 

 

sensa.hr