Pivo i vakcine posvađali Srbe

“Banjalučka pivara” ponovo na neumjestan način reklamira svoje pivo “Nektar”, a pri tome i dovodi potrošače u zabludu! Naime, na brojnim bilboardima širom Beograda u prethodnih nekoliko dana osvanuli su plakati na kojima piše “Hvala, braćo, vi nama vakcine, mi vama pivo”.

Ovo nije prvi put da se “Banjalučka pivara” neumjesno šali s epidemijom koronavirusa, koja je do sada u Srbiji odnijela više od 4.000 žrtava, piše tabloid “Informer”, nezvanično glasilo predsjednika Srbije Aleksandra Vučića.

Naime, kako je Zaštitnik potrošača te zemlje već pisao prije nekoliko mjeseci, ova pivara imala je skandaloznu reklamu koja je izazvala pravu buru u javnosti zbog sramnog slogana – “Samo da nam ostane čulo mirisa“.

– Ovaj put oni su se osvrnuli na činjenicu da je Srbija susjednoj Bosni i Hercegovini, u kojoj se i proizvodi pivo “Nektar”, donirala čak 5.000 prekopotrebnih vakcina protiv koronavirusa kompanije “AstraZeneca”. Pre ove donacije, preko Beograda, ruska vakcina protiv koronavirusa “Sputnjik V” stigla je i u Republiku Srpsku, a zdravstveni radnici iz ovog područja se mogu vakcinisati i u Srbiji na punktovima koji se nalaze na lokacijama uz samu granicu Srbije s Bosnom i Hercegovinom – u Šapcu, Loznici i Sremskoj Mitrovici – napominje „Informer“.

I sve bi bilo uredu da su čelnici ove kompanije željeli samo da se zahvale, ali se, zapravo, iza svega krije samo marketing i njihova želja da ovaj humani čin zloupotrijebe za reklamu i da što više ljudi čuje za njih.

Prema riječima srbijanskih stručnjaka, ne samo da je sramotno što su u “Banjalučkoj pivari” uporedili vakcine i pivo, već su doveli i potrošače u zabludu.

– Naime, s obzirom na to da smo mi vakcine dali besplatno, iz njihove reklame može se zaključiti da će i pivo “Nektar” u Srbiju stići besplatno i da naši građani neće morati da izdvoje novac za kupovinu ovog alkoholnog napitka. Međutim, njihovo pivo građani Srbije i dalje moraju da plaćaju. Zato stručnjaci sa pravom postavljaju pitanje “kakve veze imaju vakcine i pivo” – nastavlja „Informer“.

Predsjednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović ističe da je reklama za pivo “Nektar” skandalozna, sramotna i neprimjerena i da je pod hitno treba zabraniti.