Ove namirnice skidaju masne naslage s trbuha

 

Pokazalo se i da neke specifične namirnice i hranjive tvari pomažu u usmjeravanju gubitka masnoće vezane uz predio trbuha, a evo kojih pet namirnica nutricionisti smatraju da svakako trebaš uvrstiti na svoj uobičajeni jelovnik:

Avokado

Osim vlakana, avokado kao namirnica je pun antioksidansa, vitamina i minerala. Nadalje, on sadržava velike količine kalija, minerala koji podržava rad srca, te pomaže u reguliranju krvnog tlaka, djelujući kao prirodni diuretik, te tako uklanja višak natrija i tekućine tijela. Najnovije istraživanje pokazuje da ova slasna namirnica može pomoći u napadu na trbušne masnoće. Istraživanje je provedeno na 111 ljudi. Jedna je skupina svakodnevno, na svojem jelovniku, imala jedan svježi avokado. Dok je druga skupina jela isti broj kalorija kao i prva skupina, ali bez avokada. Zaključno, nakon tri mjeseca promatranja, skupina koja je svakodnevno jela avokado pokazala je napredak, odnosno smanjenje visceralne masnoće u trbuhu naspram druge skupine. Čak ako ga i ne jedeš svakodnevno, s vremena na vrijeme je dobro ubaciti ga na svoj jelovnik. Možeš ga poslužiti kao namaz, uz salatu ili ga dodati u svoj smoothie i uživati u svim dobrobitima.

Orašasti plodovi

Orašasti plodovi, koji su glavni sastojak mediteranske prehrane, osim biljnih bjelančevina, antioksidansa, vlakana i širokog spektra vitamina i minerala, sadržavaju i zdravu masnoću. Jedno istraživanje navodi da ljudi koji su svakodnevno pojeli nekoliko komadića istih ili različitih orašastih plodova imaju niži BMI i niži krvni tlak naspram ljudi koji ih ne konzumiraju. Ako nisi alergična na njih, dodati ih možeš u gotovo bilo koji obrok ili užinu. Za doručak tako možeš koristiti maslac od orašastih plodova, ubaciti ih možeš u svoje smoothie ili u salate te ih možeš grickati same po sebi.

Leća

Mnogi leću smatraju jednom od najboljih namirnica na svijetu. Osim što po prirodi ne sadrži gluten, pristupačna je i ekološki prihvatljiva, svestrana kada je u pitanju priprema ona je i nevjerojatno hranjiva namirnica. Puna je biljnih bjelančevina, minerala, vitamina i antioksidansa. Možeš ju koristiti kao zamjenu za meso, kao dodatak povrću, krumpiru ili tikvicama. Dodati ju možeš u salatu ili napraviti od nje jednostavan curry ili juhu.

Cjelovite žitarice

Istraživanje koje je obuhvatilo više od 2800 sudionika Framingham Heart Study otkrilo je da je unos cjelovitih žitarica povezan s potkožnom i visceralnom masnoćom trbuha, odnosno da ju smanjuju, dok su rafinirane žitarice, poput bijelog kruha, riže i tjestenine, povećala masnoću u trbuhu. Stoga, umjesto da izbjegavaš žitarice, konzumiraj umjerene količine cjelovitih žitarica koje su u skladu s tvojim energetskim potrebama. Dobra opcija za doručak uvijek je šalica zobenih pahuljica, kvinoja kada je u pitanju salata za ručak te smeđa ili divlja riža za večeru.

Divlji losos

Vitamin D važan je za brojne funkcije ljudskoga tijela, uključujući imunitet, regulaciju gustoće kostiju i mentalno zdravlje. Istraživanja također pokazuju da je niska razina vitamina D u krvi povezana s povećanjem ukupne tjelesne masti i visceralne masnoće kod žena. Malo je hrane koja je značajni izvor vitamina D, a jedna od najboljih namirnica svakako je divlji losos. No, ako ne voliš ili ne jedeš ribu, potraži hranu koja je obogaćena vitaminom D, poput mlijeka il razmisli o suplementima s vitaminom D.

 

 

 

 

miss7zdrava.24sata.hr