“Kreativnost” za smijati se, ili za plakati: Dodikov kandidat iz Bosanske Gradiške “iskače” iz paštete

Nakon što je praseći i janjeći fond ispao iz igre, kandidati vladajućih stranaka iznalaze nove mogućnosti za osvajanje glasova, piše BNTV.

Umjesto pečenja i predizbornog čorbanca, građanima se u zamjenu za glas ovaj put nude mnogo skromnije porcije.

Tako je kandidatkinja SNSD-a za odbornika u Brodu Danijela Đukić brendirala novu vrstu krema, upakovanu u njen promotivni materijal s kojim je krenula u osvajanje gasova.

Njen stranački kolega iz Bosanske Gradiške Aleksandar Rapić pokazao je još veću inovativnost pa je tako svojim potencijalnim glasačima, uz paštetu sa svojom slikom, nudio i zaštitne maske s rednim brojem pod kojim se nalazi na SNSD-ovoj listi kandidata za odbornike.

Da bi ovo sve što im serviraju vladajuće stranke u ovoj izbornoj kampanji građani mogli lakše svariti, u pomoć je priskočila i Ujedinjena Srpska, koja je za ovu namjenu flaširala predizbornu gaziranu vodu.