Superhrana za jačanje imuniteta

Homemade tartlets from shortcrust pastry with different ripe berries - sea buckthorn, blueberries, raspberries, blackberries, cornel, aronia against a dark background. Healthy snack, proper nutrition.

U cilju zaštite od bolesti i zaraze, najvažnije je, navode stručnjaci, izgraditi svoj imunitet – iznutra. Srećom, to zaista nije teško postići, ako u prehranu uvrstiš namirnice koje prirodno doprinose jačanju imunološkog sustava.

1. Bademi

Jesi li znala da bademi imaju jednaku vrijednost kalcija kao 1/4 šalice mlijeka? Ove hranjive tvari mogu ti pomoći da tvoje tijelo bude zdravo i u formi. Prema istraživanjima, bademi uspješno jačaju imunološki sustav, bogati su vitaminom E i vlaknima i također pomažu u regulaciji šećera u krvi.

2. Suncokretove sjemenke

Zdrava grickalica, sjemenke suncokreta također mogu biti tvoj spasitelj kada je u pitanju imunitet. Smanjuju rizik od raznih kroničnih bolesti poput Alzheimerove bolesti, održavaju srce zdravim i sprečavaju nastanak raznih bolesti. Također ove sjemenke pomažu fetusu da se zdravo razvija.

3. Papaja

Bogata antioksidansima, papaja je zdrav i ukusan izbor pun blagodati za imunološki sustav. Papaja zbog svog sastava postaje izvrstan saveznik u borbi protiv upala, raka, a istovremeno blagotvorno djeluje i na probavni sustav.

4. Kivi Zbog bogatstva vitamina, posebno vitamina C, vitamina K i vitamina E kivi može pomoći kod astme i ojačati imunološki sustav. Također, može uspješno spriječiti stanja poput prehlade i gripe.

5. Đumbir

Ova lako dostupna namirnica, zaista je moćna. Smanjuje kolesterol, ublažava bolove i povećava sposobnost organizma da se bori protiv infekcija i virusa.

6. Aronija

Aronija je puna antioksidansa i često se koristi za liječenje raznih bolesti. Ove ljubičaste bobice mogu se efikasno boriti protiv stresa i poboljšati rad imunološkog sustava.

7. Kamenice

Za sve ljubitelje morskih plodova, odlična vijest. Kamenice su pune hranjivih tvari, izvrstan su izvor omega-3 masnih kiselina i proteina. Sadrže i cink koji doprinosi radu imunološkog sustava, a također smanjuju i rizik od dijabetesa.

8. Špinat Nije tajna da je špinat odličan saveznik u postizanju zdravlja. Špinat je izvrstan izvor magnezija koji je potreban za održavanje funkcije živaca, zdravog srca, dobrog krvnog tlaka i jakih mišića.

9. Lubenica

Lubenica je voće, koje ne samo da održava tvoju kosu i kožu elastičnom i zdravom, već može poboljšati probavu te smanjiti upale u tijelu.