Prvo predizborno jutro u Tuzli više liči na pogreb nego na početak političke kampanje: Nigdje ni jednog plakata od 606 kandidata

Većina kandidata za Gradsko vijeće Tuzle od sinoć je veoma aktivna na Facebooku, Twitteru i Instagramu, fotografije profila žurno su promijenjene, a iznad svake od njih nalaze se posebno pripremljena predizborna obećanja.

Tuzlaci će 15. novembra ove godine birati između 606 kandidata, a među njima je najviše ljekara, sportista i prosvjetnih radnika, ali ne izostaju ni pjevači, penzioneri i influenceri.

Predizborna kampanja u Zenici počela je dosta ranije, a od ponoći i zvanično kada su političke stranke i pojedinci imali puno pravo da direktno i otvoreno idu ka biračima.

Zeničane su jutros sa reklamnih banera pozdravili i kandidati za gradonačelnika Zenice, kao i kandidati za Gradsko vijeće Zenice.

Osim banera i pristupa građanima kroz poruke s određenom tematikom u skladu sa strukom kandidata za vijeće ili gradonačelničku funkciju, sigurno je da će velika borba za glasače biti vođena i na društvenim mrežama, posebno u Zenici, gdje se već četiri godine preko lažnih profila vodi jak lobi.

Veliki je broj neiskorištenih plakata za reklamiranje, a na LED displejima još uvijek nema političkih oglašavanja tako da vjerujemo da će u narednim danima građani Zenice vidjeti još ozarenih i nasmijanih novih/starih kandidata za GV Zenice i funkciju gradonačelnika.

Izvor: Klix,ba