Baršunasta voćka puna vitamina A i C

Ako volite da jedete ovo voće, saznajte kojih to 5 prednosti ono ima i uživajte .

Ako brojite kalorije oduševiće vas činjenica da breskve imaju svega 68 kalorija i to one veće. Možete naprviti ovsenu kašu sa svježim breskvama i jourtom za doručak i jutro ćete započeti siti i vitki.

Breskve su dobar izvor vitamina C i sadrže vitamin A

Veće breskve sadrže 19% vaše dnevne preporučene doze vitamina C i 11% vaše dnevne potrebe za vitaminom A. Vitamin C je antioksidans koji jača imuni sistem kako bi pomogao u borbi protiv prehlade i drugih hroničnih bolesti. Breskve takođe sadrže vitamin A koji povoljno utiče na zdravlje očiju.

Breskve su izvor dijetalnih vlakana

Sa 3 g vlakana u jednoj velikoj breskvi, ovo voće može vam pomoći da postignete svoju dnevnu preporuku vlakana. Jedenje svježe breskve dnevno, dok je u sezoni, odličan je način da unesete više vlakana u svoju ishranu. Vlakna doprinose zdravlju probave, mogu pomoći u snižavanju nivoa holesterola (što je dobra vest i za srce), i pomažu vam da se osjećate sito duže nakon jela.

Breskve sadrže kalijum

Breskve spadaju u prvo voće bogato kalijumom sa oko 333 mg ili 10% dnevne preporučene vrednosti u jednoj većoj breskvi. Kalijum pomaže u održavanju ravnoteže tečnosti i elektrolita u tijelu. Manjak kalijuma je povezan sa hroničnim umorom i hipertenzijom (visok krvni pritisak).

Breskve mogu da pomognu u borbi protiv dijabetesa i kardiovaskularnih bolesti

Nedavna studija pokazala je da breskve sadrže bioaktivna jedinjenja koja mogu pomoći u borbi protiv dijabetesa povezanih s gojaznošću i smanjuju oksidaciju lošeg holesterola, koja je povezana sa kardiovaskularnim bolestima. Jedinjenja se bore sa metaboličkim sindromom, a pronađena su i u drugim koštunjavim plodovima, uključujući šljive i nektarine.

 

stvarukusa