9 znakova da tijelu nedostaje proteina!

Proteini su neophodni tijelu. Proteinsku hranu je važno jesti svaki dan kako biste izbjegli zdravstvene komplikacije i prerano starenje.

Ovi simptomi ukazuju da tijelu nedostaju proteini:

1. Visok holesterol i trigliceridi

2. Anksioznost

3. Trenirate, a ne osećate dobrobiti na tijelu

4. San je poremećen i isprekidan

5. Zamagljena svijest/ oslabljena koncentracija

6. Problemi sa varenjem

7. Povećanje tjelesne težine

8. Narušen menstrualni ciklus

9. Česte povrede i slabo zacjeljivanje rana.

Zašto nam je potreban protein?

Proteini su nam potrebni kako bismo svakodnevno imali energije. Važni su za rast i održavanje komponenti u tijelu, od kose do kože i antitela za imunitet. Unutrašnji organi, mišići, tkiva, niz hormona – čine proteini. Proteini formiraju hemoglobin i antitela. Oni utiču na sve funkcije tijela: od kontrole šećera u krvi do zarastaranja rana i otpornosti na bakterije.

Znači bez proteina, nas ne bi bilo.

Proteinska hrana: Razlikujemo proteine životinjskog i proteine biljnog porijekla. U proizvode koji su najbogatiji izvor proteina spadaju namirnice životinjskog porijekla i mliječni proizvodi. Bijelo odnosno živinjsko meso je najzdravije jer je izvor nemasnih proteina dok crveno podiže nivo holesterola, pa ga je u velikim količinama bolje izbjegavati. Najbogatiji, ujedno i najzdraviji izvori proteina su nemasno meso i riba, povrće, voće i mahunarke. Crveno meso u sebi sadrži dosta masti pa se ne preporučuje u svakodnevnoj ishrani, za razliku od bijelog i ribljeg koje sadrži manje masnoća pa je svakako i zdravije.

 

 

 

stillmagazin