5 proteinskih smoothiea s kojima možeš zamijeniti jedan obrok

Smoothieji su praktičan, prenosiv i lagan obrok ili međuobrok.Tekući obrok može biti dobar način za dobivanje ključnih hranjivih sastojaka koji inače nedostaju u dnevnoj prehrani, a brzo daju tijelu ono što mu je potrebno. Smoothieji su odlični i za oporavak tijela nakon vježbanja.

Proteinski smoothieji kupljeni u trgovini uglavnom su puni šećera, stoga je najbolje napraviti svoj, ali i tu je najsigurnije pridržavati se recepta kako bi bio nutritivno uravnotežen.

Shake od vanilije i bundeve

Bundeva je sjajan izvor vitamina A koji je dobar za oči, kožu i imunološki sustav. Sastojci: 3, 5 dcl vode, mlijeka ili jogurta 2 žlice proteina u prahu s aromom vanilije ¾ šalice očišćene bundeve 1 žlica oraha 1 žlica mljevenog lana ½ šalice zobi

Cimet i ekstrakt vanilije ako želiš Led po potrebi Nutritivne vrijednosti: 535 kalorija, 60 g proteina, 13 g masti, 45 g ugljikohidrata, 13 g vlakana (za izračun je ukalkulirana voda, a ne mlijeko ili jogurt).

Čokoladni smoothie

Popravi raspoloženje s čokoladom bez pretjerivanja s kalorijama. Sastojci: 1 žlica čokoladnog proteinskog praha 3/4 šalice bademovog mlijeka 1 žlica oraha 2 žlice kakaa u prahu, nezaslađenog 2 lista metvice 4 kocke leda ¼ čaše vode Nutritivne vrijednosti: 292 kalorije, 25 g proteina, 12 g masti, 32 g ugljikohidrata

Smoothie od kokosa i badema

Bademov maslac čini ovaj smoothie ekstra kremastim, dok ga bademovo mlijeko i kokosove pahuljice čine ukusnijim. Sastojci: 1 žlica čokoladnog proteinskog praha 1 žlica nezaslađenih pahuljica od kokosa 1 šalica bademovog mlijeka 1 žlica maslaca od badema 1½ šalice vode 3 kocke leda Nutritivne vrijednosti: 405 kalorija, 27 g proteina, 21 g masti, 33 g ugljikohidrata

Zeleno čudovište s grožđem

Istraživanje sa Sveučilišta Ohio State pokazuje da avokado može otključati puni nutritivni potencijal određenog povrća i poboljšati apsorpciju antioksidanata. Sastojci: 2 dcl vode 2 stabljike kelja 1 šalica grožđa 1/2 šalice smrznutih komada manga 1 trakica limunove korice 1/2 avokada Led po potrebi Nutritivne vrijednosti: 346 kalorija, 9 g proteina, 12 g masti, 62 g ugljikohidrata, 11 g vlakana

Smoothie s narančom i lanenim sjemenkama

Ovaj napitak ima kremastu strukturu, a sastoji se od zdravih sastojaka. Sastojci: 1 žlica proteina vanilije u prahu 1 naranča ¼ narančine korice 1 žlica oraha 2 žlice lanenih sjemenki 1 šalica vode ½ šalice soka od naranče (iscijedi naranču) 3 kocke leda Nutritivne vrijednosti: 399 kalorija, 32 g proteina, 14 g masti, 39 g ugljikohidrata

 

 

 

 

 

miss7zdrava.24sata.hr