Zdrave navike fit žena…

  Iako znamo da je gotovo većina fit dama među nama ujutro i preko dana aktivna te paze na prehranu, jesi li se ikada zapitala kako izgleda njihova večernja rutina?

Redovito njeguj kožu
Biti u formi ne odnosi se samo na isključivo jednu stavku, već na cjelokupnu brigu o sebi. Rutina je ono što će ti pomoći kada je u pitanju kako vježbanje, fitness i prehrana tako i cjelokupna njega kože i izgleda. Ukloni šminku i očisti kožu nakon što se vratiš u svoj dom. To je osobito važno napraviti nakon vježbanja jer višak znoja može utjecati na tvoje pore.

Pij vodu dva sata prije spavanja
Kada vodu piješ preblizu svojem vremenu spavanja ona može negativno utjecati na tebe zbog kršenja ciklusa spavanja koje će se dogoditi zbog potrebe za odlaskom na toalet. Zbog toga mnoge fit žene odlučuju se na hidrataciju, ali prije odlaska u krevet, kako bi primile sve pozitivne učinke vode, ali i izbjegle one negativne.

Lagano večeraj
Nisu sve namirnice prikladne za konzumiranje navečer i pogotovo ne prije spavanje. No, grčki jogurt mogao bi ti pomoći da lakše zaspeš i da zaustaviš onaj osjećaj gladi koji mnoge od nas ulovi tik prije odlaska u krevet.

Popij šalicu mlijeka prije spavanja

Iako voda prije spavanja može negativno utjecati na tebe, istraživanjima je ustanovljeno je da mlijeko može pomoći. Mlijeko sadrži triptofan, aminokiselinu koja pomaže spavanju, tako da će ti ono definitivno koristiti. A za one od vas koji slijedite vegansku prehranu ili jednostavno ne pijete životinjska mlijeka, bademovo ili kokosovo mlijeko imat će sličan učinak.

Probaj vježbati navečer ili odi u šetnju
Iako su mnogi od nas jutarnji tipovi kada je u pitanju vježbanje, ponekad jednostavna večernja tjelovježba može biti upravo ono što trebaš kako bi postigla zadnji korak prema svojem cilju. Nadalje, vježbanje navečer može ti pomoći i u spavanju i omogućiti ti da brže utoneš u san. Ako pak nisi raspoložena za cjelovitu tjelovježbu, odluči se na laganu šetnju nakon večere.

Topli tuš dobar je prije spavanja
Istraživanja su pokazala da topli tuš, oko 90 minuta prije spavanja može zapravo poboljšati tvoj san, što dovodi do toga da ujutro imaš više energije za dan koji se nalazi pred tobom.

Ograniči vrijeme na mobitelu i pred televizijom

Za dodatni odmor i opće blagostanje, važno je ne koristiti električne uređaje prije spavanja, bilo da se radi o računalu, televiziji ili pametnom telefonu. Također, još je jedan razlog zašto ograničiti vrijeme na njima jest činjenica da su manje sna i lošiji ciklus spavanja zbog utjecaja svjetla od električnih uređaja povezani s debljanjem.

Čitaj prije spavanja

Iako se fitness većinom možda odnosi na fizičku snagu i ona mentalna veoma je bitna i ne smiješ ju zanemariti. Čitanje prije spavanja može ti poslužiti kao svojevrsno opuštanje i uživanje bez gore spomenutih problema uzrokovanih pretjeranim gledanjem u električne uređaje. Također uz pomoć čitanja poboljšat ćeš svoje pamćenje i razinu općeg obrazovanja.

Provedi zajedničko vrijeme s ukućanima

Znanstveno je dokazano da provođenje vremena sa svojim najdražima utječe na dužinu i kvalitetu ljudskog života kao i na jačanje pozitivnih navika. Stoga, nakon poslovnih obaveza i hobija, ima li bolje vrijeme za druženje s obitelji nego predveče i prije spavanja?

 

 

 

miss7.zdrava24sata.hr