3 namirnice koje ne biste trebali jesti za ručak

pomfrii

Idealan ručak treba sadržavati vitamine, minerale, zdrave masnoće, ugljikohidrate i bjelančevine. Ugljikohidrati i masnoće daju nam energiju, dok su bjelančevine ključne za pravilno funkcioniranje našeg tijela. Probajte tri spasonosna recepta za ljetni ručak.
Namirnice koje je najbolje jesti za ručak su:
 
- sendviči (s piletinom, jajima, tunom, sirom ili pečenom govedinom) i tjestenina od cjelovitog zrnja
- salate
- riba poput skuše, lososa i sardine
- juhe
- grahorice i kus-kus
Slijedeće tri namirnice najgori su izbor za ručak jer uzrokuju pad energije, odnosno letargiju:
 
1. Prženi krumpirići (pomfrit)
Pomfrit se prži u puno ulja i riječ je o jednostavnim ugljikohidratima koje uvijek treba izbjegavati jer nakon što naglo povise razinu šećera u krvi, isto je tako naglo i spuste. Pojedete li pomfit za ručak, vrlo ćete vjerojatno osjetiti nagli pad energije, letargiju i pospanost.
2. Kravlje mlijeko
Iako kravlje mlijeko može biti dio uravnotežene prehrane, može imati negativan učinak na razinu energije u tijelu. Kravlje mlijeko teže se probavlja, zbog čega je u probavnom procesu potrebna pomoć veće količine krvi koja ode u crijeva, a ostatak tijela mora funkcionirati sa smanjenim protokom krvi. Gubitak krvi može uzrokovati letargiju.
3. Maslac od kikirikija
Nakon što pojedete sendvič s maslacem, vrlo će vas vjerojatno uhvatiti pospanost. Krivac je za pospanost aminokiselina triptofan koju sadrži taj zasitni namaz. No maslac od kikirikija ne morate izbjegavati u potpunosti, samo ga kombinirajte sa "superhranom" koja nam daje energiju, poput žitarice teff, kamuta, chia sjemenki, voćke longan i alge dulse.
  

Facebook stranica

Najčitanije

Vidiportal intro

Slikom kroz BiH