Trošite kalorije i dok sjedite na poslu..

vezbanje sedeci 490x313

Ako se bavite poslom koji od vas zahtjeva da samo sjedite, morate da s vremena na vrijeme ustanete, prošetate i protegnete noge.

Dugotrajno sjedenje negativno utiče na zdravlje, a može dovesti do problema kao što su slabljenje mišićaproblemi s debelim crijevomloše držanje i problemi sa kičmom.

U idealnom slučaju trebalo bi da ustanete svakih sat vremena, rastegnete se, napravite par iskoraka i slično. Pošto u većini slučajeva to nije moguće, predstavljamo vam šta možete da radite dok sjedite kako ne bi došlo do mišićne neaktivnosti cijelog tijela.

Budite nemirni

Nemojte samo nepomično da sjedite. Tapkajte stopalima, migoljite se na stolici i slično. Takođe, istresite ruke, protegnite glavu i vrat, sjedite uspravnoispravite lopatice. Bitno je samo da ne sjedite ukočeno i mirno sve vrijeme.

 

Ispravite noge

Ispravite noge tako da budu paralelne s podom i da vam se zategnu mišići butina. Držite noge u tom položaju nekoliko sekundi, spustite ih pa ponovite opet. Za veću otpornost, stavite jednu nogu preko druge i radite vježbu.

Trbušni mišići

Dok sjedite zategnite mišiće na stomaku. Držite ih zategnute nekoliko sekundi, opustite i ponovite koliko god puta možete. Takođe, pokušajte da podignite stopala par centimetara od poda, držite ih kratko u tom položaju i spustite. Ponovite po želji.

TEKST: LJEPOTA&ZDRAVLJE

Facebook stranica

Najčitanije

Vidiportal intro

Slikom kroz BiH