Breskve i losos odlična anti-age hrana

losos i breskve

Vitamin B koji se nalazi u jetricama, kvascu i žitaricama odgađa slab rast, sušenje i sijeđenje kose te sprečava crvenilo i iritaciju kože, ispucale usne i lomljenje noktiju.

 

Prehrana bi trebala biti poglavito biljnog podrijetla, raznolika i bogata visokovrijednim biljnim uljima. 

 

Voće i povrće, posebice ono bogato antioksidansima, poput tamnog bobičastog voća, agruma i kivija, također igraju važnu ulogu u održanju mladolike i zdrave kože.

 

Proslavljeni autor knjiga o prehrani protiv starenja, dr. Nicholas Perricone, savjetuje bogat unos tamnog bobičastog voća (poput borovnica i crnog ribiza), divljeg lososa, orašastih plodova, avokada i obilje izvorske vode u svrhu “prehrambenog face-liftinga”. 

 

Kako bismo potaknuli izmjenu tvari i spriječili zadržavanje tekućine u tijelu, valja povećati unos namirnica bogatih vitaminom C (raznobojno voće i povrće, prirodni voćni sokovi), kalijem (banane, marelice, breskve, naranče, rajčica, krumpir) i sumporom (npr. šparoge, gorko povrće) jer ove namirnice pospješuju uklanjanje štetnih tvari iz organizma. Također, valja izbjegavati preslanu i prezačinjenu hranu. 

 

Sol ima sposobnost zadržavanja vode te je treba ograničiti u prehrani.Poželjno je ne pretjerivati sa šećerom i birati ugljikohidrate niskoga glikemijskog indeksa. Poželjnije opcije u odnosu na konzumni bijeli šećer su med, javorov i agavin sirup te prirodno beskalorično sladilo stevia. Kolače je bolje raditi sa zobenim pahuljicama ili cjelovitim brašnom nego s bijelim brašnom i šećerom.

Poželjni su i deserti na bazi tamnog bobičastog voća i jogurta te tamna čokolada s visokim udjelom kakaa. 

 

Voda igra ključnu ulogu u oslobađanju od otrova te je preporuka da je dnevno treba popiti osam čaša. Alkohol, kofein te druge stimulanse i otrove treba izbjegavati, a tijelo valja osnažiti svakodnevnom tjelovježbom. 

 

Vitamini skupine B (kvasac, iznutrice, prije svega jetra, cjelovite žitarice, mlijeko, jaja, meso, riba, zeleno lisnato povrće, banane, orašasti plodovi i mahunarke) neophodni su za održavanje zdrave kože, kose i noktiju. Oni će, uz proteine kao potporu, pomoći koži da ostane sjajnija i elastičnija, noktima da budu čvršći i kosi da bude mekša i svilenkastija.

 

Izbjegavanjem deficita vitamina skupine B možemo maksimalno odgoditi slab rast i sijeđenje kose, sušenje, crvenilo i iritaciju kože, ispucale usne i pojavu ranica na rubovima usta i oko nosa te lomljenje noktiju. Prehrana bogata prehrambenim vlaknima pomaže bolju pokretljivost crijeva i detoksikaciju organizma, sprečava akumulaciju toksina u tkivima te održava kožu lijepom i zdravom.

 

 

24sata.hr

Facebook stranica

Najčitanije

Vidiportal intro

Slikom kroz BiH